sjuk måndag.

Jaha, här sitter man mellan högar av alvedon och snytpapper (fräscht, jag vet), mandariner och böcker. Är hemskt sjuk i halsen och lungorna men det får fanimej gå över för jag hatar att vara hemma sjuk. Detta är första gången på hela terminen som jag är hemma en hel dag... Oj, känn på den liksom.

Idag ska jag alltså endast: dricka te, läsa böcker, hosta, blöda näsblod (gör alltid det när jag är förkyld, man snyter sig 1gång/10min ni vet), pilla på några julklappar... kanske pilla med nån film jag tänkte göra, vi får se hur det blir. Istället för en sammanfattning av 2009 i bilder så, i en film. Får väl se hur mycket jag orkar. Först film film film och mandariner.


(Klicka på bilden så får ni en fantastiskt bra låt av Bright Eyes)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0