it's our name-day today, congratulations anna!

Ungefär så sa min engelsklärare till mig imorse, (rätt gissat om ni tror hon också heter Anna) och vi kan då konstatera att det är min namnsdag idag. Sånt har inte riktigt blivit firat här hemma men mamma bestämde sig för att ge mig en, för tidig julklapp, som hon kallade det. Mycket glad blev jag. En tjock bok fylld som ser ut exakt såhär:





Nu skall gitarren dammas av och stämmas, sen ska jag väl försöka mig på en truddelutt. Dessutom har min jacka från H&M kommit till Ica MAXI Lindhagen nu, wehey. Och så är det greys anatomy ikväll... Hmm, måste försöka se förra veckans avsnitt innan det nya ikväll, annars blir det rörigt! Nåväl, mycket babbel lite verkstad.

Kommentarer
Postat av: fanny

det är inte greys ikväll! slut för säsongen :(

2009-12-09 @ 16:37:05
URL: http://fannyd.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

FANNY ÄR DET ETT SKÄMT!!! MISSADE JAG ALLTSÅ SISTA??? åh jag DÖR lite

2009-12-09 @ 17:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0