i was stuck in the middle, i'm stuck in the middle.

Idag tänkte jag: gå till skolan.
Istället: vaknade jag och var halvdöd, hostade, huvudet dunkade osv.

Så jag läste en bok, pratade med min sjuka jämlike Joanna, badade och blev fräsch, tittade på The Holiday och nu har jag hävt i mig en liter te och försökt få tillbaks rösten. Ska skriva klart psykologiarbetet tänkte jag, vore nice faktiskt. Också fila lite på bokpresentationer och allt vad det är i skolan som jag nu missar (wehey!).

Förövrigt fick jag hem UnderbaraClaras jultidning idag, är den inte fin så säg. Blir hemskt sugen på att göra lussebullar. Om jag släpar mig till fridhemsplan kanske? Hmm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0