fredagfredagfredag i bilder.

(Varning för typ elva bilder)

14.30.


18.30.


20.00.


23.00.


23.30.


01.00.



01.00.

01.00.


01.15.


02.00.


03.00.

Ursäkta den otroligt jobbiga bildbomben. Men fredag = fin dag! (Parantes: på nyår klipper jag mina festivalarmband, ifall nån undrade förresten, det gjorde jag med förra årets tråkiga festivaler. Men nu ryker allt tror jag minsann. Slut på parantes) Fredagen spenderades hemma hos Bo som är nyinflyttad i världens bästa etta på Hornstull. Bra skit! Dans, alldeles för mycket dryck, kärleksfulla pojkar och en dammsugare... Ja, mycket skedde men som man säger - det som sker hos Bo stannar hos Bo. Eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0