dagens bestyr.

Idag tänkte jag klaga lite. Kul va?

1. Tunnelbanshelvete. Är det kul att åka en halvitmme extra, buss, runt halva stan istället för bara raka vägen? Lägg av med töntiga signalfel och annat trams. Har inte tid med det när jag knappt är vaken, tack.
2. Sitta på facebook halva graflektionen för att "några inte var riktigt klara" <- här kunde vi alltså sovit, najs, tack.
3. Jävla sörjor till lunch.
4. KYLAN. Ingen närmre förklaring. Måste köpa mig en varmare jacka, helt serri.
5. Tjocksmocks som ska in på föreläsningar när vi ska in, sacomässan var så jäkla proppfullt med folk, herrejesus. Men, gratis godis + mandariner = glad.

Sen en sak som jag inte ska klaga på. Hahahahahahaha. Bella hade varit ute och nån tjej hade kommit fram och sagt att hon haaaaaaatade mig så heeeeemskt mycket för att jag var SÅ elak mot henne på en Håkankonsert för 3(!) månader sen. Snacka om att leva i det förgångna. Men hursomhelst. Att jag skulle SKRATTAT när hon svimmade (vilket hon inte gjorde........). Kul brutta. Skall skrattas mycket åt. Vem var det som fick nagelhugg i armen egentligen, inte hon va? Nej juste, det var jag. Och ja, det syns ärr fortfarande. Så om nån ska hata nån är det nog tvärtom, guuuumman. Shit.

Kommentarer
Postat av: Tilde

Ha en bra dag och rolig blogg. :)

2009-12-03 @ 19:59:17
URL: http://duckling.blogg.se/
Postat av: gumman

lol sa aldrig att jag hatade dig. jag blev bara ledsen när du nöp mig så det började blöda. Men sorry! och jo jag svimmade och jag blev överlyft. överdriver när jag är full. jag har faktiskt ingne aning om varför jag drog upp det där jag har lite av tourettes hehe som du kanske kmr märka i live dvdn varsågod o skratta åt håkans fulaste fan. so long kul blogg annars !

2009-12-04 @ 02:01:31
Postat av: Anonym

hah okej inte tourettes nu överdrev jag igen

2009-12-04 @ 02:02:24
Postat av: Simone

SV: :O det kanske står fel.... Fast jag tyckte att det var lite skillnad. Hm...

2009-12-04 @ 11:04:30
URL: http://rylins.blogg.se/
Postat av: Hej

ursäkta men hur gammal är du som ens orkar skriva om någon på det sättet? Uppenbarligen har hon hittat hit till din äckliga lilla blogg där du njuter av att skriva om något sånt om någon. HELT JÄVLA ofattbart det är såna som du som gör mig illamående äckliga lilla sak. Du är säkert skitball men bara en liten loser i mängden.

2009-12-04 @ 20:02:36
Postat av: Lovisa

asså SHIT, vilka jävla mongos det finns kära du!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahahah

2009-12-14 @ 21:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0