when you lose something you can't replace. when you love someone but it goes to waste.


Det måste varit fantastiskt igår på stadion. Och det lät ungefär såhär tror jag. Jag ryser när jag lyssnar på den där videon alltså. Nästa gång Coldplay kommer till Stockholm... Melker ringde mig under Fix you men den filen vill inte laddas upp nånstans så ni får överleva utan den.

Igår var vi hemma hos Lovisa innan vi drog och skulle sänka långholmen. Operationen var ju dömd att misslyckas från början, men efter 1h tyckte vi att vi hade gjort vårat och eftersom alla vi mötte sa att de skulle gå till vitabergsparken så gjorde vi också det.
Fail fail fail. Där var det typ 8 personer max. Men coldplay peeps joinade och Olivia skänkte mig en coldplayfjäril så jag kan ju låtsas att jag var där iallafall.
Liten långlång promenad och en till visit på långholmen och sen tog kvällen slut i all ära med 40 minuters tunnelbaneåkande mellan slussen och thorildsplan då ett tåg hade gått sönder på t-centralen. Alltid kul att komma hem halv tre istället för kvart i två!
(Så bortsett från allt flängande var det en kväll med mycket skratt, och det är nog det som är det viktigaste)

Idag ska vi ha lagmöte minsann. Jag ska leta reda på pappa och han ska få ge mig lite pengar för det tycker jag behövs. Nu: religion.

Rubriken: Coldplay - Fix you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0