wait, we swear we'll love you more and wholly jezebel, it's we, we that you are for only.




Idag har jag haft gbg-möte med mina fellows Joanna, Jonatan och Andrea. Vi har planerat och varit duktiga. Dessutom har jag tömt(!) mitt konto på pengar i form av kläder. Jag kände att det var okej då jag kommer använda allt mycket ofta och då det var tidlöst skit.
En jeansskjorta och en rutig skjorta från Beyond Retro, 279kr styck. Ett par svarta jeansleggings för 199kr och tillslut ett svart långt linne med en flott ficka på från H&M, 99kr. Och lite fika på det med Lovisa såklart. Där rök typ 950kr. Tjoho. (Men det är ju den 25e på tisdag nästa vecka och då får man PENGAR! Om man har jobbat i juli. Och det har jag minsann! Tre dagar. Det blir caaaash till mig det. Sånivet.)

Rubriken: Iron & Wine - Jezebel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0