they call me little love child with a thorn in my side, you shouldn't be talking to me.




Idag började jag mitt sista år på Kärrtorps Gymnasium. Jag har skåpnummer 204. Jag har ett helt okej schema med en dödardag (8.30 till 17.00). Allt rullar. Åkte till Andrea där Josefine också befann sig efter skolan, via slussen.






Vi tittade på filmer med Edwards i. Alltså Twilight och Edward Scissorhands. Fina filmer båda två. Tim Burton måste vara ett geni, alltså. Intog en kladdkaka samt mjölk och gick för att bada på kära smedsuddsbadet. Det var kallt och fullt av småglin. Men skojigt, lite barnsligt sådär.
Sen knatade jag hemåt och intog pannkakor. Jag ska bara lata mig idag. Kanske jämföra kostnaden för olika banker. Men det är ju tråkigt. Jag tittar hellre på tv och äter mintchokladglass (bästa nånsin, ni måste prova).

Rubriken: Fibes, Oh Fibes! – Love Child

Kommentarer
Postat av: Nicolas

nej det är så bra så ;)

de här bilderna är så fina ! hörrö du måste hjälpa mig med min blogg igen snart hatar min B design. jag vill ha större rubriker och nästintill som din med typsnitt och strlk på bilderna

2009-08-21 @ 17:25:36
URL: http://nicolasg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0