sometimes i get nervous when i see an open door. close your eyes, clear your heart.







1. Mitt öga. 2. Ungefär sådär fördriver jag dagarna. Lite bilar, massa vitamindryck (sorry det är det enda som finns utan kolsyra förutom vanligt kranvatten och det är ju tråkigt typ). 3. Här befinner jag mig iallafall. 4. Lite flowerz. 5. Skor.
Använde mig av det här piffiga programmet.

På tre dagar har jag jobbat nästan 30 timmar. Det är inte illa pinkat för att vara jag. Den 15e var det dessutom storstor jubileums och invigningstävling så då vare fullt ös hela dagen. Då menar jag verkligen hela dagen, från klockan 7.20 till 19.00 var jag där. Tjoflöjt.

Igår var jag hemma hos Joanna där Jonatan befann sig för att spela guitar hero och titta på världsrekordet i 100m herrar. Nu har jag sovit ut också. Jag gillart. Idag: svullnad under ögat, elak pormask (hatarhatar ordet) men nu ser det ju ut som jag har fått en smocka typ. Om jag kollar nedåt så ser jag svullnaden. Så jobbig ären. Och det gör sketaont. Tänk om jag fått RABIES!!!?

Rubriken: The Killers – Human

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0