rock n' roll is here to stay.

10.38. Frukosten var stor idag, orkade inte båda mackorna men däremot allt annat förtuom bananen som fick följa med till stan som färdkost.


13.19. Såklart var inte skärpan med mig utan bakom Mark och Jonas här. Men hursomhelst. Jag och Caroline beslöt oss för att titta lite på tåget tills Nicklas skulle gå förbi och då skulle vi hoppa in hos honom. Jag blir helt lycklig i hjärtat av denna dag, alla är så himlans fina och alla är glada och det är som en enda lång partyparad bara. Jag gillart!


14.12. Vi hade hittat honom tillslut, fina Nicklas med rosaglittriga hängslen samt blåglittriga byxor. Han hade blivit en vän fattigare (bortsprungen pga alkohol eller nåt) men en mobil och en kamera rikare. Vi väntade med stackarn ett tag.


14.32. Vi åt lite glass i väntan på borttappad person. Men vi gav upp och tog vårt pick och pack, gick till östermalms torgs tunnelbanestation och åkte till slussen. Passande att vi råkade komma i tåget på samma ställe där vi hoppat av fast då i Kungsan.


15.00. Såhär såg det ut på Hornsgatan. En himla fest hela paraden, det var fint tycker jag minsann! Väldans glad att jag pallrade mig ut idag. Efter en promenix till Hornstull och en titt på Åhléns sa vi adjöken och jag tog min skivade limpa under armen och gick hem och åt mat.


Rubriken: Elliott Smith – Thirteen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0