på en regning busshållsplats, skulle bli någon i stan över en natt.




Idag köpte jag mig en bok för 72 enkronor som heter Sommarboken skriven av Tove Jansson. Jag har inte riktigt kunnat läsa den noggrannt ännu men här är ett fint utdrag iallafall. Den handlar om Sophia som bor på en ö i den finska skärgården med sin pappa och farmor. Och ett sommarlov med oändliga äventyr. Det riktigt kliar i fingrarna på mig, ska nog minsann börja läsa den ikväll faktiskt.

Rubriken: Håkan Hellström - Långa vägar (klicka klicka, den är live och jättefin)

Kommentarer
Postat av: evelina

sv: tack, jag älskar den! Från H&M kommer den.

2009-08-28 @ 14:10:16
URL: http://evelinamaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0