men jag föll för dig, du förtjänade nominering för rollen du spelade.


Hej alla. Det har varit mycket de senaste dagarna. Därav knappt någon dator alls, faktiskt. I måndags var det big big breakfast som ni ser här ovan. Riktigt gott var det faktiskt. Önskar bara man hade ork varje morgon. Då skulle nog dagen inte bli så seg som den annars lätt blir. Måndagskvällen spenderades i scoutlokalen då vi planerade och åt mumsig middag samt städade lite i den rättså äckliga lokalen (hittade bland annat en död och platt råtta full av tusen miljoner gula kryllande larver, jätteJÄTTEäckligt).
Tisdagen förgylldes med en fika med Fredrik och innan dess ett besök på Myrornas i Ropsten som kommer bli välbesökt utav mig hädanefter. Stor var den och fanns mycket fina saker men dessvärre fick ingenting följa med hem. Det ska det minsann bli ändring på nu när mitt konto är mer proppfyllt än nånsin. (Det känns förresten fint att jag skattar fastän jag inte kommer tjäna över typ 17000 eller var det är, så då får jag tillbaks pengar nästa år. Jag gillart.)
Igår jobbade jag på Lidingö Golfklubb i en sisådär 5h. Det gick både långsamt och fort och jag pluggade samtidigt.
Idag slutade jag klockan fyra och besökte Andrea lite grann och sen åkte jag hem och dog lite, har inte varit hemma på hela veckan ungefär.

En annan bra grej är att vi bokat tågbiljetter hem från gbg där vi ska se denna fina man här nere. Kommer bli himlans vackert.



Rubriken: Håkan Hellström - Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig (pust det där var långt)

Kommentarer
Postat av: Sofia i London

ååh va fina somriga bilder!

2009-08-29 @ 12:56:16
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0