jag förstår dom som talar i tungor nu, och jag förstår dom som ber till kors i dårhus.

Jag vet inte riktigt varför det känns som om detta skolår är mer påfrestande. Förra året hade man ingenting att oroa sig för alls, det var ändå ett år kvar efter det. Men nu då? Efter två terminer av en himla massa jobb och stress med antingen projektarbetet, skivan, flaket, eller det fjärde. Missförstå mig inte, det kommer bli the time of my time. Men ångesten bor innuti mig och väger några kilo. Jag vet inte var jag ska göra av den. Allt ansvar. Det bara kokar i huvet på mig.



Rubriken: Florence Valentin – Jag Är Hellre Blind Än Ser Mitt Liv Utan Dej

Kommentarer
Postat av: evelina

sv: haha nämen bor du i Stockholm, det visste jag faktiskt inte :) mycket trevlig stad måste jag säga. lite fler folk och affärer än i min lilla by :)

2009-09-01 @ 08:28:25
URL: http://evelinamaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0