jag är ert allra sist hopp, ryggen mot repen trycks upp. jag vet jag är den, bästa i världen.

Idag varade skoldagen mellan 8.20 och 11.50. Det är inte helt fel. Med nya ämnen som Samhälle B (kommer bli skitabra, han verkar bäst), Psykologi (bara hon pratar lite fortare.. annars kommer jag somna) samt Naturkunskap.
När Joanna ridit klart Murre så ska vi ses. Och sen besöker Filip Estocolmo och jag vet inte riktigt vad vi ska göra. Men det blir nog brabra.
Imorgon ska vi sänka långholmen.

Rubriken: Montt Mardié - Den bästa i världen (R Kelly - The worlds greatest)

Kommentarer
Postat av: Petter

Blä skola :(( På torsdag nästa vecka för mej suck.



Sv: Tacktack! =) Timo är en jävla fin kille indeed!



2009-08-21 @ 16:07:00
URL: http://sgtsalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0