i think i'm a little bit, a little bit, a little bit in love with you.

Det är en grej med smycken och sånt, jag har tänkt på. Jag tycker det är himla fint men jag äger inga. Hur vet man vad man passar i? Och allt såntdär? Jag stå och vela i 15min och sen säga att nej den här behövs nog inte, eller nej den ser nog konstig ut på mig. Men man kanske skulle chansa iallafall.
Nånting jag faktiskt tycker om är armband. (Nu vet jag inte om det kommer sig av det faktum att det sitter 3 festival och 1 läger-band på mina armar) Men har jag några armband då? Nä. Men nu menar jag inte silverblingbling-armband utan läderremmar och såntdär. Alltid när jag var utomlands så köpte jag flera sånna där av alla gubbar på marknaderna. Undrans var de har tagit vägen... hursomhaver fick man ett i senaste numret av VeckoRevyn och det passade mig utmärkt. När orken innfinner sig ska jag släpa ner mig på stan och hitta några fräsiga armband.

Annars är detta ungefär det jag har och använder:

Armbandet från VR, pärlemoörhängen från åhléns (såg nu att de där var i olika storlekar men har såklart flera storlekarx2), ett kortare halsband med pärlor från en marknad i dalarna på sytråd. Det sista skall jag nog göra om så jag kan ha det antingen runt halsen eller armen för just nu funktar det inte med nånting då den är för liten/stor.

Rubriken: Lykke Li – Little Bit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0