hon är en ovanlig art, så förbjudet att såra, sätt henne tillbaks där hon stod.

Hej hopp. Jag har sovit tolv timmar. En tredagars skolvecka var tydligen för mycket för mig.
Igår kom Filip till staden och vi (Joanna, Marianne, Micke, jag, och Filip då) gick till Oliver Twist och åt mucho mucho mat för att fira den nyblivne Stockholmaren. Gott och jag är typ mätt fortfarande, så mycket mat var det!
Vi gick en promenad genom staden och tittade på Filips kommande lägenhet det närmaste året, tog en promenad på skånegatan där det var livat som aldrig förr och tillochmed en sväng på nattöppna myrornas.
Jag begav mig hemåt och dog i sängen på dirren.

Idag ska långholmen sänkas ner i mälaren, tjoho. (Jag har liksom inte tagit några bilder på sistone. Eller jovisst men dom är himla tråkiga. Så det blev ett bildfattigt inlägg. Men ni kan ju roa er med detta, detta, detta och detta medans jag tar lite bilder då. Okej?)

Rubriken: Säkert! – Ditt Kvarter

Kommentarer
Postat av: evelina

sv: från gina kommer de :)

2009-08-22 @ 14:27:58
URL: http://evelinamaria.devote.se
Postat av: andrea

Vem e filip? :) puss

2009-08-22 @ 17:17:38
Postat av: anna

haha andrea gbg-filip?

2009-08-23 @ 13:09:26
URL: http://logik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0