don't tell me you agree with me, when i saw you kickin' dirt in my eye.



Jobbade idag, himla jobbigt var det. Nä nu ljög jag lite kanske. Men det är så proppat med grejer man ska göra hela tiden så jag har inte tid att tänka och vänta och ha mig, så tiden går ju fort iallafall. Tyskar kan svepa vin vill jag meddela!
Det är praktiskt att jobba på en restaurang när det blir kakor över. Då blir det till efterrätt hemma istället. Det gillar vi!

Även två andra bra grejer är att 1) biljetter till teatern Bröderna Lejonhjärta är bokade, och 2) en helg på Julias land är också inbokad. Kommer bli en fin höst minsann!

Och sak nummer tre skulle kunna vara popaganda då. Himla bra det också.
Nummer fyra är nog sömn. Som nu tillexempel. Jobbar 7-16 imorgon. Dödens dag.

Rubriken: Michael Jackson – The Way You Make Me Feel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0