En kärlekshistoria


Förlåt ty jag har syndat, mamma påpekade att även fast jag inte är 18 måste jag ta mina egna konsekvenser, vadå jag var ju bara tvungen att ladda ner den här filmen. Nu har jag dock avinstallerat BitComet så nu får det vara nog med olagligheter här, har redan haft min share, hehe.
Denna ska jag titta på på söndag kanske, och det kommer bli helmysigt för den är så himlans fin tycker jag. En Kärlekshistoria, ifall jag inte varit tydlig nog eller någon (mot förmodan) inte vet om det.
Idag var jag ledig alltså, har inte gjort ett skvatt mer än att installerat Office 2007-paketet så nu är allt snäppet fräschare på datorn - och jag halleluljar en gång till över internets comeback i mitt liv.
Cyklade till lokalen, planterade solrosor och tomater med kidsen och cyklade hem. Lite kallt men vad sjutton, jag tror på idas sommarvisa: "du ska inte tro det blir sommar, ifall inte nån sätter fart". Och jag sätter minsann fart. På åttonde av åtta växlar flög jag fram.

(Har förresten inte fått varma fötter än fast jag varit hemma i en timme. Kanske inte var så smart det där...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0