Blow him back into my arms

Moneybrother har viskat, skrikigt och sjungit vackra visor i mina öron hela dagen lång. Och hej igen förresten, eller hej vemdå, hej andrea kanske (andrea  om Lite sommar sådär: MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH U P P D A T E R A FÖR I HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 13 April, 14:25) men vem annars skulle väl läsa egentligen.

Nåväl. Det otroligt(!) långa uppehållet var inte självförvållat - vi bytte operatör mellan comhem och telia, och först nu denna kväll fungerar det äntligen. Två långa veckor ungefär. Inte okej någonstans. Nu är det bara tv:n kvar, tur att detta kom igång iallafall, annars hade jag suttit och stirrat in i väggen alternativt skrivit klart historiauppsatsen imorgon på min lediga(!) dag bara för att sysselsätta mig. Och det hade ju varit oerhört jobbigt på ett vis.

Påsklovet då. En hel del Joanna. Berlin. 18-årsfest. Mer om det senare. Nu ska jag ladda upp bilder på bilddagboken, puh säger jag bara... Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Andrea

HEJ!



(och förlåt jag vet ju att du inte hade internet!)



G ö t t

2009-04-16 @ 08:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0